Postup při přebírání zboží
Pokud je zásilka zvenku jakkoli poškozena, například je roztržena krabice apod., můžete odmítnout balík převzít. Přepravní služba pak vrátí zásilku do depa a předá informaci nám. My následně zajistíme dodání nové zásilky.
V případě, že se i přes zjevné poškození obalu rozhodnete zásilku převzít, doporučujeme zaznamenat tuto okolnost do přebíracího protokolu.
Pokud zásilku převezmete bez výhrad a následně zjistíte poškození obsahu zásilky, kontaktujte nás prosím co nejrychleji na:
Tel: +420 731 214 983
Email: info@topsi.cz
Abychom mohli reklamaci u přepravní služby uplatnit, je nutné poškození nahlásit co nejdříve od zjištění poškození. Obvykle se akceptuje nahlášení poškození do 24 hodin od převzetí. Pozdější reklamace bohužel přepravní služba z objektivních důvodů zamítá.
Doporučujeme tedy zásilku zkontrolovat co nejdříve od převzetí (nejlépe ještě za přítomnosti řidiče).
V případě nahlášení poškození od Vás budeme rovněž potřebovat fotografie poškození. Ty prosím zašlete na výše uvedený e-mail.