Postup při přebírání zboží
![]() |
Děláme maximum pro to, aby všechny zásilky dorazily v pořádku. Přesto se může stát, že při přepravě dojde k poškození. Abychom mohli situaci co nejrychleji a nejlépe vyřešit, je důležité dodržet při převzetí zásilky několik jednoduchých kroků. |
![]() |
V případě, že je zásilka při doručení viditelně poškozená (např. roztržený nebo promáčknutý obal), máte právo její převzetí odmítnout. Přepravní služba zásilku následně vrátí do depa a informuje nás o vzniklé situaci. My poté neprodleně zajistíme odeslání nové zásilky. Pokud se i přes zjevné poškození rozhodnete zásilku převzít, doporučujeme zaznamenat tuto skutečnost do přepravního (předávacího) protokolu nebo jiného dokumentu potvrzujícího převzetí. Ideálně tak učiňte za přítomnosti doručovatele. V případě, že zásilku převezmete bez výhrad a následně zjistíte poškození jejího obsahu, kontaktujte nás prosím bez zbytečného odkladu, nejlépe do 24 hodin od převzetí, na níže uvedené kontaktní údaje: |
![]() |
Telefon: 555 333 683 E-mail: info@topsi.cz |
![]() |
Pro účely reklamace u přepravce je nezbytné poškození nahlásit co nejdříve. Reklamace podané po uplynutí této lhůty přepravní služba zpravidla z objektivních důvodů neakceptuje !!! |